Garantie
Het komt wel eens voor dat er bijvoorbeeld een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Graag ontvang ik, bij constatering van het gebrek, een e-mail met hierin de gegevens van de order, reden van de 'klacht' en foto's. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan voorkomen dat iets niet goed gaat. Graag ontvang ik een email via studioderijk@gmail.com met je ordernummer en klacht(en). Ik denk graag mee voor een oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan sta je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."